3 spotkania indywidualne online
|
|
|
|
JAK ZACZĄĆ UCZYĆ DOROSŁYCH JĘZYKA?!
INDYWIDUALNY TRENING DLA LEKTOREK JĘZYKA OBCEGO, KTÓRE CHCĄ CZUĆ SIĘ PEWNIE W NAUCZANIU DOROSŁYCH, JUŻ NA STARCIE
|
|
|
|
Pokażę
Ci jak rozpocząć naukę języków obcych dorosłych kursantów z pewnością
siebie, poczuciem autorytetu, pobudzoną kreatywnością.
Wyposażę
Cię w podstawowe mnemotechniki, narzędzia neuroedukacyjne i materiały
potrzebne, by swobodnie i profesjonalnie wystartować.
Z wypracowaną przeze mnie metodą i modelem biznesowym już na starcie będziesz o całe lata świetlne przed swoją konkurencja.
|
|
|
|
|
|
3 spotkania indywidualne online dla lektorek uczących dotychczas dzieci i młodzież a chcących zarabiać dużo więcej, rozwinąć swój edubiznes językowy poszerzając go o kursy premium dla dorosłych a w przyszłości biznesowe.
|
|
|
|
Wiem, że nieustannie dopada Cię ta uporczywa myśl o straconych szansach i możliwościach rozwojowo-finansowych, bo oni dorośli, płacący kursanci już są….dzwonią, pytają, namawiają. Nie rozumiejąc jednak, że nauka dzieci czy młodzieży to nie to samo co dorosłych, trzeba być do tego odpowiednio przygotowanym. Tak więc odmawiasz. Kolejny raz. Sama tak miałam, zamykałam drzwi zainteresowanemu klientowi i doskonale rozumiem, że może to wynikać z wielu czynników, takich jak:
- Strach przed byciem ocenianą
- Obawa przed brakiem kompetencji i autorytetu
- Perfekcjonizm
- Słaba motywacja
- Brak pewności siebie
|
|
|
|
...że przez te obawy (tylko obawy!) tracisz szansę na uzyskanie
poczucia bezpieczeństwa i spokojne myśli, że nie zabraknie Ci pieniędzy w
lipcu i sierpniu - dorośli uczą się przez cały rok i grafik możesz mieć
elastyczny.
Tracisz okazję na rozwinięcie skrzydeł językowych, nowe,
“dorosłe” tematy, a potem może kursy dla pracowników firm,
biznesowe…praca do 16.00, wolne popołudnia. Kuszące, prawda?
Tracisz
możliwość spotkania ciekawych, inspirujących ludzi. A co by było gdybyś dała sobie szansę
i pozwoliła się poprowadzić. Jak wyglądałoby Twoje życie gdybyś te
wszystkie okazje wykorzystała?
|
|
|
|
Wiele razy słyszałaś, że dorośli kursanci:
Mają słomiany zapał, są słabo zaangażowani i szybko się poddają Trudno ich zadowolić i są mocno oceniający Uczą się bardzo wolno, jeśli w ogóle, a efekty pracy z nimi są słabo widoczne Są totalnie zamknięci na kreatywne ćwiczenia, projekty i gry Po kilku spotkaniach okazuje się, że nie mają czasu, zrywają umowę i tyle ich widzieli...
tak, to święta prawda!
Dorosły kursant to klient i szybko zrezygnuje jeśli nie widzi od razu jakichkolwiek efektów, nie czuje postępu a na zajęciach wieje standardową nudą typowych zadań.
|
|
|
|
... ALE TO NIE MUSI BYĆ TWÓJ SCENARIUSZ!
|
|
Ty możesz postawić na ciekawość światem, kreatywne zadania, relacje, motywację wewnętrzną? Dorosły chce być zaskakiwany, lubi nowe, uwielbia kreatywne zadania. Z drugiej jednak strony oczekuje struktury i dyscypliny. I właśnie o tym jest moje szkolenie.
|
|
|
|
|
... o tym jak to wszystko sprytnie poukładać by rozpocząć mega nietuzinkowe jednocześnie nastawione na osiągnięcie językowego celu kursy premium dla dorosłych (a może biznesowe?) - w każdym razie za dobre pieniądze!
|
|
|
|
|
Cześć, dzień dobry! Mam na imię Ola. ponad 20 lat temu rozpoczęłam drogę, którą Ty właśnie rozważasz rozpocząć. Dużo się w tym czasie działo…ale w skrócie.
|
|
|
|
|
Jako studentka biologii pojechałam na stypendium do Wolverhampton (Wielka Brytania). Rzucona na głęboką wodę z, umówmy się średnią znajomością języka angielskiego, musiałam/chciałam szybko opanować technikę językowego pływania. Uczyłam się po nocach biotechnologicznych słówek, zasad usypiania muszek i rozkładu plastiku przez grzyby. Za dnia ogarniałam świat codzienny….. To doświadczenie teraz jednak procentuje, bo dziś jestem empatyczna, cierpliwa i wiem jak to jest nie ogarniać. Tak więc na studiach pokochałam angielski i rozpoczęłam pracę jako lektorka ucząc dorosłych…bez odpowiedniego wykształcenia i przygotowania. Zawsze czułam, że nie jestem dość dobra i przygotowana metodycznie. Te obawy zaprowadziły mnie na studia filologii angielskiej co dało mi odrobinę więcej pewności siebie, nadal jednak siedziałam po uszy w książkach metodycznych, rozwojowych, ale przede wszystkim eksperymentowałam na żywym materiale - kursancie. Mój warsztat pracy stawał się coraz bogatszy a ja czułam większą frajdę i swobodę w nauczaniu dorosłych w grupach, indywidualnie a także w firmach.
Nadal jednak poszukiwałam.
Rozpoczęłam więc studia podyplomowe dające mi uprawnienia do prowadzenia treningów pamięci, kreatywności i efektywnej nauki (to mnie zawsze kręciło). A tam doznałam absolutnego olśnienia, bo okazało się, że to co wypracowałam, przetestowałam na swoich kursantach ma swoje uzasadnienie, że mądrzy ludzie to udowodnili i opisali. Szczerze? Poczułam nieudawaną dumę z samej siebie. Wtedy po raz pierwszy poczułam, że naprawdę jestem na dobrej drodze.
I tak minęło to ponad 20 lat życia zawodowego - masa książek, mniejszych i większych kursów, rozkminek, myślenia, ale przede wszystkim praktycznego zastosowania i nauki kursantów dorosłych. Czy to droga od zera…. do bohatera? Tak, jestem nim w swoich oczach. Z zalęknionej i niepewnej, niewykształconej dziewczyny do lektorki prowadzącej autorskie szkolenia językowe online, in-company, twórczyni kursów dla nauczycieli.
|
|
|
|
|
|
Wiem, że istnieje wiele dróg prowadzących do tego samego celu. Wiele z nich przetestowałam i potrafię je ocenić.
|
|
|
|
Spośród
różnych rozwiązań, metod i technik wybrałam te które są zarówno
efektywne jak i sprawiają, że kursanci mają efekty i radochę z nauki. A ja zarabiam fajne pieniądze nie rezygnując z życia. Moja ścieżka metodyczna ma mocne podwaliny naukowe -
neuroedukacyjne, które są czasem szalone, odważne jednocześnie
pobudzające do twórczego myślenia. Inicjują podjęcie odpowiedzialności
za własną naukę języka. Ważne jest dla mnie również to by kursant maszerując nie
był osamotniony. By czuł wsparcie grupy, moje. Stworzenie więzi i
relacji
jest dla mnie kluczowe i wpisane w moje lektorskie i przedsiębiorcze serducho.
|
|
|
|
Nie będę Cię jednak oszukiwać moja metoda, choć skuteczna, nie jest dla każdego. Jeśli nie jesteś rządna metodycznych przygód i nie masz otwartości na nowe/nieznane wybierz innego przewodnika, który poprowadzi Cię inną drogą.
|
|
|
|
Ten program treningowy zawiera wszystko co potrzebne na start, byś mogła z pewnością siebie rozpocząć naukę dorosłych języków obcych i będzie dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb!
|
|
|
|
|
|
Mamy to!
Poznasz techniki jak dowiedzieć się czego oczekują kursanci, jakie są ich mocne i słabe strony językowe, jakie mają dotychczasowe doświadczenia z językiem obcym Nauczysz się jak określać cele nauki kursantów nawet jeśli oni sami tego jeszcze nie wiedzą Dowiesz się jak ustalać zasady komunikacji, współpracy indywidualnej i grupowej
|
|
|
|
|
|
|
Bazgroły
Nabędziesz wiedzę dotyczącą jednego z największych narzędzi sprzyjających nauce - obrazu! Doświadczysz mocy bazgrołów Zdradzę Ci sprawdzone patenty na naukę słownictwa w mig
|
|
|
|
|
|
|
"Do domu"
Pokażę Ci jak uczą się dorośli i jak układać lekcje, żebyś sama się na nich nie nudziła Rozwikłamy wspólnie dylemat zadawania prac domowych - Zdradzę Ci sekret działania odwróconej lekcji
|
|
|
|
|
|
|
W kupie raźniej
Poznasz niezawodne ćwiczenia pomagające w tworzeniu relacje w grupie Dowiesz się dlaczego w grupie raźniej i jak zbudować team spirit nawet jeśli chcesz stworzyć kursy językowe na początek tylko indywidualne!
|
|
|
|
* 3 spotkania indywidualne online
w ustalonym przez nas wcześniej terminie
* Tematyka dopasowana do Twoich indywidualnych potrzeb
* Zestaw ćwiczeń i wytycznych do pracy własnej
* Moje osobiste wsparcie na wybranym komunikatorze
* Szablony i gotowe materiały do wykorzystania na zajęciach
|
|
|
|
|
|
|
|
INWESTYCJA W TRENING = ok. 4 GODZIN TWOJEJ PRACY
|
|
|
|
|
... ale to jeszcze nie wszystko!
mam jeszcze niespodziankę
3 mega wartościowe BONUSY!!!
|
|
|
|
|
Indywidualne konsultacje po okresie pracy własnej i zakończeniu kursu
o wartości 249 zł
|
|
|
|
|
|
Mój osobisty zestaw kart metaforycznych “gotowych na wszystko” i sprawdzający się zawsze
o wartości 149 zł
|
|
|
|
|
|
Dodatkowe materiały i wskazówki jak przygotować pierwsze ogłoszenie reklamowe Twojego kursu
o wartości 249 zł
|
|
|
|
|
|
|
wpłata jednorazowa
|
|
|
|
|
|
|
dwie raty
|
|
|
|
|
|
|
|
...tak, dobrze mówi się mistrzowi po latach praktyki, prawda? A Ty pewnie już od początku pracy z dorosłymi, chcesz czuć się pewnie i kompetentnie. Chcesz umieć kontrolować przebieg zajęć, ale przede wszystkim ludzi….c’mon oni mogą być starsi od Ciebie… i pewnie zjedzą Cię żywcem. Takie masz myśli, prawda?
Poprowadzę Cię tak, byś już wkrótce usłyszała od swoich dorosłych kursantów to co ja:
|
|
|
|
“Ale mi się włączył duch walki, jedziemy z tymi nieregularnymi” (czasownikami) - Radek, lat 43, poziom A1, od początku deklarował, że gramatyka mu nie wchodzi i nie zamierza jej tknąć; dzisiaj zakochany w czasie przeszłym
|
|
|
|
|
“Czy możemy mieć w przed świętami zajęcia? Szkoda czasu, możemy dopłacić” - Kasia, lat 49, poziom A0+, przymusowo wysłana na zajęcia językowe, nie przypominam sobie jej nieobecności w ostatnim czasie…. Bo w grupie jest raźniej
|
|
|
|
|
“Nie ma szans, zapomnieć jak się to wymawia…z takim rysunkiem?” - Joanna, lat 52, poziom A0+, zanim rozpoczęła naukę już wiedziała, że niczego nie przyswoi, bo jej, stary umysł nie wchłania wiedzy. Ostatnia rozgrzewka językowa wprowadziła mnie w szczery podziw - ta kobieta swobodnie, prostymi zdaniami opowiada o swoim weekendzie, po 4 miesiącach nauki; pytam: Skąd taka dobra pamięć? odpowiada: Lubię rysować:)
|
|
|
|
|
“Czy ja czasem nie zalegam z opłatami? Nie widzę faktury" - Paweł, lat 43, poziom B2, jeśli w Twoich żyłach nie płynie komornicza krew (tak jak w moich) to jest sposób by nie musieć EGZEKWOWAĆ warunków umowy, ale otrzymywać ponaglenia z chęcią zapłaty:)
|
|
|
|
|
“Gonię do Was. Chwilkę się spóźnię. Absolutnie nieprzygotowana, ale będę”.
“Mam jeszcze jedno spotkanie z klientami. Zacznijcie beze mnie. Ale Będę.” - Matylda, lat 58, poziom B2, ...i my tak już razem od 8 lat, jednocześnie cały czas do przodu, w swoim tempie, z uśmiechem i niezłomną motywacją od poziomu A2 do B2+
|
|
|
|
|
|
|
Mało
w tych cytatach użytych słów takich jak - NAUKA, TEST, ZADANIE DOMOWE, i
o to chodzi, dorośli podobnie jak dzieci mogą i chcą uczyć się
mimochodem, nie czując presji opracowując zadania domowe, bezwiednie
rozwiązując testy i z uśmiechem trenując struktury gramatyczne.
|
|
|
|
ten trening jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś lektorką języków obcych z zerowym lub bardzo podstawowymi umiejętnościami nauki dorosłych kursantów
- Jesteś otwarta na nieoczywiste i nieszablonowe rozwiązania
- Chcesz zaufać mojemu doświadczeniu i jesteś gotowa na zmiany
- Chcesz na własnej skórze doświadczyć proponowanych technik, rozwiązań i chcesz trenować indywidualnie
- Nie masz wiedzy i doświadczenia w wykorzystaniu mnemotechnik, zasad skutecznej nauki
- Nie wiesz jak ruszyć od strony technicznej
- Obawiasz się, że nie podołasz i nie zrealizujesz swoich planów zawodowych w pojedynkę
|
|
|
ten trening nie jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś doświadczoną lektorką dorosłych kursantów i masz świetne metody, które się sprawdzają
- Uważasz, że neurodydaktyka to bzdury
- Wolisz tradycyjne metody i nie chcesz tego zmieniać
- Chcesz tylko teorii, praktyka Cię nie interesuje, nie chcesz brać czynnego udziału w treningu
- Nie jesteś gotowa na pracę własną i eksperymenty
|
|
|
|
|
|
Wiem, że dobrze czujesz się ucząc dzieciaki i młodzież. Lubisz swoją pracę, jednocześnie czujesz, że jesteś gotowa na więcej, na nowe, na naukę dorosłych, którzy chcą płacić za jakość i efekt.
Świetnie! Nauczę Cię jak krok po kroku, pewnie prowadzić dorosłych, jak przygotować zajęcia nie spędzając na tym pół życia; jak rozbudzić w dorosłych kursantach zaangażowane i radosne dzieci. Obiecuję pokazać Ci jak dobrze zarabiać/ mając jednocześnie ogromną frajdę z pracy. Udowodnię, że możesz skutecznie wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, bo dorośli też mogą być pozytywnie nakręceni. Serio! Ale jest jeszcze coś, czego (i tego nie dowiesz się na żadnym innym super szkoleniu) pokażę Ci jak wzbudzić motywację zewnętrzną tak, by płacący i oddany dorosły kursant chciał odkrywać język obcy przez lata. Z Tobą.
Efekty, relacja, zabawa, kreatywność.
Szalone podejście? Nie wiedziałaś, że tak można pracować z dorosłymi? Nie wierz mi na słowo.
|
|
|
|
|
Czy ten trening jest tylko dla lektorek języka angielskiego? |
+
|
|
Nie. Ten trening jest zaprojektowany tak, by lektorki każdego języka obcego mogły z niego w pełni skorzystać. |
|
|
|
Czy mogę zrezygnować z treningu w trakcie jego trwania? |
+
|
|
Nie, ale możesz zrezygnować przed jego rozpoczęciem otrzymując wpłacone dotychczas pieniądze. |
|
|
|
A co jeśli nie będzie mnie na którymś ze spotkań online? |
+
|
|
Obecność na spotkaniach jest ważna, ale życie płata figle. Jeśli poinformujesz mnie 24h przed rozpoczęciem treningu ustalimy nowy termin spotkania. |
|
|
|
Nie wiem jeszcze czy zdecydowac się na zajęcia online czy stacjonarnie. Czy skorzystam z tego treningu?? |
+
|
|
Tak, podstawy nauki dorosłych sa takie same w obu przypadkach; różnią się tylko narzędziami do ich realizacji. |
|
|
|
Czy trening dotyczy prowadzenia kursów indywidualnych czy grupowych? |
+
|
|
Trening składa się z modułów obejmujących prowadzenie kursów zarówno indywidualnych jak i grupowych. |
|
|
|
Mam inne pytanie. |
+
|
|
Chętnie na nie odpowiem. Napisz do mnie na: aleksandra.domagala@applepie.edu.pl |
|
|
|
|
|
|
|